**دخترونه**

همش بدلیل بسته شدن موی رگها و گرفتن جرم تو رگهاست ...

... راه حلش خیلی سادست ... معجون طبیعی لیمو و سیر ... ( اصلاً نترسید چون طبیعیه هیچ ضرری نداره) ...

*** من خودم امتحان کردم ... بعد از یک هفته مصرف مداوم ... یه احساس سبکی و پور نور شدن چشم رو حتماً احساس می‌کنید...

پس یالا بلند شید و امتحان کنید ... درست کردنش خیلی راحته !!!...

*** نکات ضروری ... حتماً 30 تا حبه بزرگ و خوب سیر خشک باشه ... 5 تا لیمو هم از هر دو نوعش فرقی نمیکنه ( به فصلش ) ...

فقط یه قل جوش کافیه ... قبل از شام بهتره ... با خوردن شام و چای ... اصلاً بویی ازش نمیمونه ... یه کمی هم تلخه ولی چاره‌ای نیست ... حتماً  نصف استکان هر روز بخورید ... یه روز وقفه هم اشکالی نداره ...

طرز تهیه :

تعداد ۳۰ (سی)  حبه ی سیر را پوست گرفته همراه با ۵ عدد لیموترش ( از هر نوعی ) با پوست که قبلا هسته های آن را گرفته اید ، در هم زن ( میکسر ) بریزید . پس از آن که همه ی محتویات در مخلوط کن  له شد با یک لیتر آب مخلوط نموده و بجوشانید ( نکته ی مهم : فقط و فقط ، یک بار جوش بخورد ) . پس از سرد شدن ، آن را از صافی رد نموده و محتویات را داخل یک شیشه ( یا بطری خالی نوشابه خانواده ) بریزید و در یخچال نگهداری کنید .

مصرف :

میزان مصرف ، روزانه نصف استکان از این مایع ( به اختیار خودتان قبل یا بعد از غذاهای اصلی ) میل نمایید . پس از سپری شدن سه ۳ هفته از مصرف مداوم این عصاره ی طبیعی ، احساس جوانی و شادابی در تمام وجود بدنتان قابل لمس است . تمامی گرفتگی های رگ های بدن و سایر عوارض آنها به عنوان مثال دید کم و سنگینی گوش به حالت عادی خود باز خواهد گشت .به یاد داشته باشید ؛ بعد از مصرف یک دوره ی سه هفته ای ، شما باید هشت ( ۸ ) روز استراحت کرده و سپس دومین دوره ی مصرف سه هفته ای را اجرا کنید . به این ترتیب یک موفقیت موثر ایجاد می شود . این دوره ی درمان ، ارزان ، موثر و بی ضرر را می بایست هر ساله تکرار کرد .


[ سه شنبه 28 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12 قبل از ظهر ] [ حدیث ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::